Garanti & Reklamation

Sådan reklamerer og indsender du produktet

Når du indsender produkter til reparation, både i og udenfor garantiperioden, skal du huske følgende.

  1. Pak produktet tæt sammen med mindst 5 cm stødabsorberende materiale rundt om hele maskinen. Fragtfirmaerne godkender ikke transportskader, medmindre forsendelsen er pakket perfekt (tag billeder).
  2. Tilføj en fejlbeskrivelse, helst så detaljeret som muligt. Dette gør det meget lettere for os, og din reparation udføres hurtigere. UDFYLD FORMULAREN herunder, print og send den.
  3. Ved krav om garanti vedhæftes kopi af faktura/kvittering til produktet. Hvis der ikke er en gyldig kvittering, vil reparationen blive opkrævet.
  4. Der vil opkræves en minimums omkostning på kr. 690,- til inspektion af produktet uanset garantiperioden, hvis:
  • Fejlen skyldes forkert vedligeholdelse.
  • Apparatet er blevet brugt til noget andet end det er bestemt til.
  • Der er uhensigtsmæssige foranstaltning.
  • Der er foretaget uautoriserede eller forkerte indgreb.
  • Reparation er udført med uoriginale dele.
  • At producentens betjenings- og monteringsvejledning ikke er fulgt.
  • Hvis fejlen skyldes en ulykke eller anden udefrakommende hændelse.
  • Der ikke findes fejl på produktet.

Send produktet komplet med alt tilbehør, f.eks. drypbakke, grumsbeholder, bajonet, bønnebeholder, glaskande o.s.v.
Husk at opgive returadressen sammen med produktet.

Send produktet til os på:

Friskbrygget.dk
Rørvangsvej 43A
4300 Holbæk

Efter vi har modtaget og inspiceret produktet vil vi fremsende rapport og evt. overslag på reparation, der ikke dækkes af garanti på mail og dette skal accepteres inden reparation påbegyndes.

Udfyld formular

Hvis du er i tvivl, så ring til os på tlf. 70 22 04 48, så hjælper vi gerne.

Udfyld Reklamationsformularen

Send formularen til os inden du sender produktet til os